Tuesday, May 29, 2007

Democratization

این تصویر را، که از پارلمان ترکیه است، در سایتی دیدم و بلافاصله به یاد زد و خورد اخیر محترم صاحبان خودمان افتادم که روز جنجال بر سر تقدیم رأی بی اعتمادی به وزیر خارجه یکی از تنهاترین محصولات افغانستان، بوتل آب کریستال، را نثار هم کردند. و بعد هم تعبیری از آن حرکت در تلویزیون ملی به خاطرم آمد: زد و خورد و بعضاً هم پرتاب چوکی و مشت و لگد در پارلمانهای دنیا بسیار عادی بوده و خود نشانۀ دموکراتیزه شدن کشور ما می باشد که....

از خودم پرسیدم: در همین لحظه چند نفر نیشخنده زده باشند؟؟


5 comments:

Anonymous said...

salam dost aziz
sepas az inke be didaam amidi
oza khobe onja? Asef khobe?
inja khili deltangam
delam bara hame chiz tang shode
be zodi be roz mikonam weblog ra
moshkel in hast ke felan nemitonam farsi benvisam

man dar yek kalege Honar nam neveshtam va az mah Agoust miram kelas.
shad zi doste aziz

Shaharzad said...

salam Ali,

again men, intersting, isn't it? I wonder why women don't fight?

Anonymous said...

سلام من به روز شدم
دولت جمهوري اسلامي، طرح جديدي را براي اخراج مهاجران بيگانه، آغاز كرده‌است. طرحي كه مسئولانش قول داده‌اند، به ياري خدا در مدت كوتاهي، تعداد زيادي از اين بيگانه‌ها را دستگير و از سرزمين اسلامي بيرون خواهند كرد.
به دیدنم بیا

Anonymous said...

سلام
علی کاظمی عزیز
چند روز
ماندن و نبودن
چند روز پشت اب گشتن
چند ساعتی کنار چند مرد
در چندمین خیابان
خوش باد فراموشم
مه محمد هستم
www.farkhar2.blogfa.com
,و به روز شدم

Anonymous said...

سلام علی
نام خدا بسیار فعال هستی

پیروز و سعادت مند باشی